mandag 28. november 2011

Blogger og prosjektmedarbeider på Fredssenteret

For en uke siden debuterte jeg som blogger på Nobel Fredsenters blogg Fredsprisvinnerutstillingen 2011. Innlegget kan du lese her.

Mens bloggstafetten pågikk var jeg nemlig på jobbintervju på Fredssenteret. Jeg ble tilbudt en stilling som prosjektmedarbeider i fem uker som jeg med stor glede takket ja til. I første halvdel av desember er det Fredsprisvinnerutstillingen som gjelder, og om det ikke blir for travelt opp mot åpning regner jeg med å skrive flere innlegg på utstillingsbloggen.

3 kommentarer:

  1. Hurra for Hege! Og gratulerer til Fredssenteret som har knytta til seg en dyktig medarbeider!

    SvarSlett
  2. Jeg dekker gjerne utstillingen når den åpner eller mens den er på! Bare send info!

    SvarSlett
  3. Takk Helle :)

    Ellen, utstillingen er åpen fra 12. desember, og det er gratis inngang i hele desember. Si i fra hvis du kommer innom før kl 17 en dag, så kommer jeg gjerne ned for å si hei!

    SvarSlett